15:39:45: mut noh.. ite en pidä lahkosta, joten eipä miun hahmotkaa siihe kovin kiihkeästi suhtaudu : D

OIKEASTI. ET PIDÄ LAHKOSTA? (No ei siinä mitään pidettävää periaatteesa ole, mielipuolia, massamurhaajia ja huijareita kaikki tyynniin, jos minulta kysytään.) MUTTA OLET ANDRIAANSSA, JONKA PÄÄJUONI PYÖRII LAHKON YMPÄRILLÄ.
MITÄ HELVETTIÄ TEET TÄÄLLÄ?
Oot kaiken lisäksi täysi mulkku, nii vielä enemmän haluan tietää, mitä helvettiä teet Andrissa.

 5:42:38: minuu itteeni ärsyttää koko lauma nii paljon että en kahta hahmoistani siihen laita : DD
15:43:03: …. kas korjaan *lahko

VIELÄ ENEMMÄN. OIKEASTI? Hetken jo toivoin, että tuossa puhuttaisiin Femorista. (Hyvä liveblogata tätä, kun alökshfkjag.)

  15:43:18: en vaa tykkää
  15:43:36: ehkä johtuu siitä että se on vähän kun uskonto : D

Okei, ihan hyväksyttävää, ettei pidä uskonnosta juonena, koska siinä voi olla vaarana, et joku loukkaantuu jostain. Toisaalta, oon kuullut pelaajasta, joka tykkää lahkolaisista juuri sen takia, et ne on "tosiuskovaisia, kuten hänkin".
Mutta Lahko on kuitenkin pääjuoni Andriaanassa, kaikki laumat ja sukuriidat on pikkuisia sivujuonteita, kun Lahkon pitäisi vallata kaiken.
Naurettavaa on kuitenkin "olen itse ateisti, enkä pidä uskonnoista", kuulostaa niin umpimielisen argumentilta, että pistää itseäni itkettämään, koska olen tottunut ajatukseen, että "ateisti" osaisi laajentaa näkökulmaansa ja hyväksyä uskonnot ympärillään sekä olla kiinnostunut niistä oikeassa suhteessa, kunnioittaa niitä ja olla sanomatta "en pidä niistä". Minusta ei pidä sanoa "en pidä uskonnoista", pitäisi sanoa "olen ateisti, uskon vain tähän maailmaan, uskonnot eivät kuulu minulle".

Tämä on muuten pelkkää vuodatusta, eikä voida missään nimessä verrata esseetasoiseen pohdintaan mistään. Nämä mielipiteet eivät ole valistuneita eikä niitä ole pohdittu yhtään, pahoittelen, mutta nyt ei pysty pohtia.

Herramanjee, muistan sen ajan, kun sanoin "yöks Lahko" ja tein lahkosta piittaamattomia hahmoja, koska silloin oli enemmän hulluja lahkolaisia, tappavia lahkolaisia ja niitä, joihin Herra oikeasti vaikutti. Nyt on vain nössyköitä ja minä olen muuttunut "Lahko on kiva juttu juonellisesti" ja haluan, että siellä on ihmisiä, jotka toteuttavat Andriaanan pääjuontakin eikä laumakahnauksia tai saippuaoopperoita.