Tänään on ollut taksvärkki koulusta. Mitä olen tehnyt: ollut koneella, mutta sentään lukenut hieman ruotsiakin! Aivan, oleellista.

Mutta suurimmaksi osaksi olen lukenut vain fanfictionia. Ikäsuositus on vaihdellut tarinoiden välillä siitä sallitusta nc-17:sta (hei, minulla on ikää! Vaikka viime viikolla pysähdyin miettimään ikärajan kohdalla "en saisi lukea tätä... hetkinen! kyllähän minä olen jo seittemäntoista")
Ja päädyin miettimään asioista: miksi ihmeessä joku huokailee (på engleska: moan), kun joku hipaisee nänniä? Hitto, siinä täytyy olla jo todella puutteessa, että niin pienestä ähisee. Tai sitten kyseessä on vain sellaista... tuota noin. Masturbaatiomateriaalia, että kaiken pitää olla viimeisen päälle täydellistä ja tuota noin. Vaihdetaanpa aihetta.

Ostin Hopeanuolen neljänne pokkarin tässä... viime viikolla. En ole vieläkään lukenut sitä, mutta se voi odottaa. Se on oikeastaan naureskelumateriaalia, ei mitään tosissaan otettavaa.
One Piece palaa tällä viikolla tauolta. Sitä onkin odotettu. :)