Päädyin pohtimaan tänään, millä tavalla muut näkevät minut, koska se on jännä aihe.

Ilmeisesti moraalini ei näy päällepäin. Tänään sain kehotuksen olemaan ryhtymättä satanistiksi. Kiitos kiitos, en rupea siihen hommaan, pahan palvominen vain on niin paradoksaalista.
Niin siis. Minulla on moraali. Se voi olla julma, ilkeä, egoistininen, mutta se on silti ohjenuora elämälleni.
Mutta pidän ajatuksesta "tehkää heille se, miten itseännekin toivotte kohtelevan" ja tuo ajatus on ollut minulla ala-asteelta lähtien, ehkä jo pyhäkoulusta, en ole varma (kyllä, kävin joka sunnuntai ennen ekaa luokkaa ala-asteen tiloissa, kilometrin päässä, kello kymmeneltä aamulla, pyhäkoulussa, ei näy päälle, vai mitä? *trollface*). Pidän myös ajatuksesta "niin metsä vastaa, kuin sinne huutaa" ja lisäksi voisi heittää Kantin "tehkää siten, mitä toivotte yleiseksi laiksi". Olen myös egoisimiin suuntautunut utilitarismi: jos hyödyn siitä ja muutkin hyötyvät, niin mikäs siinä, tehdään näin. Pidän kyllä muita egoisteja täydellisinä kusipäinä, mutta kohautan olkia ja totean "heillä kävi tuuri" ja "he ottivat, minkä saivat, käy järkeen, ei se mitään".
Väkivallasta on hauska puhua, mutta en ole tapellut ihmisten kanssa nyrkkien kanssa sitten... ala-asteen? Koska jos kuvittelen edes jotakuta viillettävän veitsellä, tiedän, että se sattuu ja sitten se ällöttää minua ja sitten se on ei-kiva-asia. Joten, ei väkivaltaa minulle.
En pidä juomisesta juomisen tähden. Pidän juomisesta hyvän seuran, kenties hilpeän olotilan takia, mutta jos huone alkaa pyöriä, vaikka pysyisi paikallaan, se on jo naurettavaa. Pääsen korkealle ilman sieniä. High as a fuck.
Mitäs muuta voin heittää... rakastuminen on kiva, oli kohde sitten kuka tahansa, oli lähiosoitetta tai ei, se on hyväksyttävää ja tuota noin, jaa. Kiva juttu. Itse kun ei ole oikeasti ihastunut, niin kuin oikeasti oikeasti oikeasti ihastunut. Ei ole ollut sellaista leijailun tunnetta, on vain katsonut jotakuta "no tuo on ihan kivan näköinen", mutta pystyn kattelemaan ihmisiä "no tuo on ihan kivan näköinen"-katseella, enkä silti ole ihastunut saati rakastunut. Se ei kuitenkaan estä haluamasta tyynynkorviketta vierustoveriksi. snif.

Eksyin moraalista ja päädyin selostamaan ajatusteni juoksua.

Inhoan ihmisen pään sisään tunkeutumista ja alistamista. Se on tehokasta, mutta niin väärin, niin väärin.
Haluan lukea Ruhtinaan.

Ah, miten muut näkevät minut. Niin joo, en tiedä mikä on totuus, mutta jaa.
Ilmeisesti muiden mielestä minulta puuttuu aivotoiminta, jollei tyystin, niin kokonaan. Puhun satunnaisia, vertaan epämääräisesti, sanajärjestykseni on eksoottinen ja hm. Hm. HM.
Olen myös moraaliton. Kahden ihmisen mielestä. Ei se mitään, uskokaa tässä kohtaa mitä huvittaa, koska olen vastuussa vain itselleni.
Seksuaallisuus olisi hyvä heittää tähän väliin, mutta pfft, kuinka tylsä aihe ja mikään ei ole selvää.
Kuitenkin olen varsin mukava tyyppi, ainakin tuntemattomille. Leveä hymy, katsekontakti, kysymyksiä ja myötätunnon osoitusta. En oikeasti osaa sanoa, kuinka suurin osa siitä on näytelmää ja kuinka paljon totta. Juuri sopivasti, en ole sosiopaatti.
Olen hyvä ihminen. Tämän olen saanut kuulla yhdeltä henkilöltä välikäden kautta. En allekirjoittaisi sitä.

Tähän voisi heittää vielä kuinka paljon lisää. Ujo, hiljainen,  >< rohkea, äänekäs.
Minun piti keksiä jonkin kolmaskin adjektiivi, mutta se vähän jäi.

Rosenplants and Guildenfern
mom, can i be timelord?
WHOA. Like WHOA WHOA. Tuo PUHE. PUHE. Lopussa. Oi, se oli mahtava. Se oli niin. Upea. ... hitto, pitääkö taas tottua Smithin puheeseen, juuri kun tottui Tennanttiin.sitäneputketteettää:D
Tjaa...

Jos päätyisin Tylypahkaan, kuuluisin Luihuiseen.
En ole huippuälykkö, joten ei Korpinkynsi.
Enkä ole ahkera, joten ei Puuskupuhillekin.
Rohkelikkoon pääsee, tai joutuu, jos on urhea. Nää.
Joten tyrmistä löydän kotini.

Niin totta.

Koin valaistumisen. Olen henkisesti hipster.
Trololololol.

>8O
MIKSI. VOI MIKSI. OLEN FLYNN? Toisaalta...

Taurus (April 21st – May 21st) – Flynn

Persistent, determined, self-indulgent, clever, self-confident,  tactful and original.

Their life persuit is emotional and financial security and their feelings, fears and desires often run far deeper than anyone around them would guess.

MINULLA ON SYY - katsoa Liekehtivä Pikari läpi. VOI MIKSI EMME SAA TÄTÄ VIITTAUSTA EMOOseen. ... toisaalta, ihan hyvä vaan, ettei.

Jos minulle sanoo "The Doctor" - tämä mies välähtää silmieni taakse.

>8OO
Haluan tämän ujellutuksen soittoääneksi. Tai teemaksi. Tai en tiedä. Whoa.

Katson The Eleventh Hourin. Uudestaan. Keskellä yötä. Ei tunnu missään.