Siis. Voisin toki kirjoittaa Lahti-reissusta. Mutta kaikki mitä muistan on migreeni lauantaina, hyvät perunat, AssCreed-tarrat, paljon ihmisiä, kolmen luennen putki (Clamp: "sitä ei tarvitse selittää faneille, jos hahmolla on silmälappu: tiedetään jo valmiiksi, että kyseessä on bishi ja jokin traaginen tapahtuma; Tales of -sarja; Päähenkilöpojat on perseestä: "miks toi kopeloi mun vaiffuu?") sekä "Lisää Desuconia - kiva tietää kolmelta aamuyöstä".

Sekä sen, että olen hirviö kakkoskuskina ja minun ja Lurkin ajotavat ovat kuin yö ja päivä. Saldona on myös monta "ORANSSILLA LÄPI" liikennevaloristeystä sekä yhdet punaset väärin ryhmittyneenä. 
Sanon, että noita ei tule toistumaan. Hetkeen.

Pelasin myös Altaïr's Chroniclen läpi.
Aloitin perjantaina. Kommentit omasta suustani olivat tasoa "whaddafak? mitä sheissee tää on?" sekä "ahahahahalaororopsjghkja 8----D ei helvetti oikeesti?".
Sama kommentointi tyyli jatkui aina maanantain puoleenväliin, jolloin pääsin läpi.
"Lurkki. Mie pääsin tän läpi."
"Okei. Mitkä fiilikset?"
"KJSGsgh lolotrololololo reps reps EI OIKEESTI."

... Lurkista saa kirjoitettua aivan liikaa.

---

Olen ehtinyt lukemaan yhden ficin läpi ja itkemään siinä samalla silmät puhki. Pikkuveli pelasi toisella puolella huonetta ja kun nyyhkytin, se kysäsi, että mitä hittoa minä oikein teen.
"Luen. Tää on niin koskettava."

... ja selannut samalla NSFW selkeästi PLUS 18 blogeja. Krhm.

---

KOVAT JUTUT.
pöllöt
kakkosmiehet

säkkipilliskotitjajokinmusiikki