Kavereita oli tänään kylässä, oikein yön yli ja itsekutsuttuja. Olihan tuo kivaa ja vaihtelua sille, että itse ramppaa puolen kaupungin halki jonnekin hevonperseensuolle, jossa yöpyminen.
Siinä ku ihmiset saapuivat meitille, (joo nyt ei jaksa kirjoittaa kunnolla) tuli jotenkin omituinen olo. Siis, ihmisiä kylässä ja sitten? Mitä pitäisi tehdä? Tarjota ruokaa? Komentaa tekemään vuoteet? Juoksemaan (vahti)koiran kanssa ympäri pihamaata. Vittu ei.
No, huoneen laittialle tuli sitten muodostettua askartelupiiri ja lauantaiaamuna oli valmiina syntymäpäivälahja. Kaunis kuva-albumi ihmisten kuvista täytettynä mietilauseilla, lainauksilla ja tarroilla. ... ja minä tuijotin vain niitä kuvia, joissa olin mukana ja tunsin itseni typeräksi. "Miksen minä ole tuossa? Miksei minua ole enemmän?"

Ilmeisesti kirjoitan tänne vain pahimmilla masentumishetkillä. helvetti.

Sisko muutti opiskelemaan ja koko huone on yksin minun käytössä. Ihan kiva, nyt tuntuu olevan tilaa tehdä asioita. Sitten äiti tulee kysymään "Mitäs sinä aijot tehdä?" Vitustako minä tiedän. >:| Ei ole mitään tulevaisuudensuunnitelmaa enkä todellakaan lähde yliopistoon. En halua, en jaksa.Olenko tässä huoneessa aivan yksi. Ei kiinnosta mikään, ei huvita mikään. Oispa ihmisiä joille puhua tässä nyt eikä avata meseä keskustellakseen. Hitto minä haluan Joensuuhun nyt enkä vasta syyslomalla :<

Kaverit tosiaan oli kylässä ja taisin ahdistua. Ihan erilainen meninki aina IRL!ihmisten ja Eliitin kesken. Ku irl on aina jokin keskustelu ja syvällinen pohdinta mitä tulisi tehdä ja sitten tehdään jotain. Eliitissä tuntuisi olevan "okei jätkät, näin me tehdään"-meininki, jos keskustelua tulee. Ehkä se johtuu vain Larasta...
IRL!ihmisten kanssa pitää pelata lautapelejä ja tehdä jotain. Eliitin miiteissä vain istutaan paikoillaan ja piirretään -- jos piirretään. Ei mikään kiire mihinkään. Taidan laittaa kultakehyksiin muistoja miiteistä, mutta siis joo. Ei mitään aikatauluja, mitä nyt junien lähdöt, mutta silti. "Tehdään kakku!" "Okei." eikä "Me ollaan laitettu kakun tekeminen kello neljäksi, nyt on kolme >:|"