0:47:53: Lapsen tavoin kurotan kohti loistettasi / mutta / sinä / käännyt / pois.
  0:49:38: Kun katson heihin / ja avaan suuni / kieleni muuttuu kyyhkyseksi ja lentää pois / ja minä jään / yksin ja ääneti / mykkänä tuijotan kylmiä selkiä
  0:51:12: Iltaisin / tuijottaessa kylmenevään maisemaan / aurinkoani / joka valaisi minua / eikä jättänyt
  0:55:29: "Olet tervetullut, älä lähde, jää" / sanat, jotka toivoisin kuulevani / vaikka samalla kauhu kovertaa rintaa / minun pitäisi puhua ensin / mutta pimeys ja pelko / että sanani kaikuvat tyhjyydessä / yksin, iäti
  0:58:48: Sanoessani olevani lahjaks sanojen kanssa / sanoessani, että ne laulan ajatukseni ja hymisen mieleni ilmoille / olen sittenkin vähempi siihen / joka pohtii ja / miettii / miten ilmaisisi / itsensä
  1:00:53: Olen olemassa / olen olemassa lujaa / olen olemassa yksin / ja kun olen mennyt / en enää koskaan palaan

  1:01:29: Se voisi olla valinta

  1:07:53: Harva ymmärtää runoja, / yhtä harva ymmärtää yöperhosia / yöperhosilla on vain toisensa
  1:08:23: Ja lyhyt elämä