SuperWho
Tähän väliin on hyvä tunnustaa, että olen jonkin sortin dystopioiden ystävä. Ihan vähän. Hiukkasen. Millimetrin.
Mutta tuo visio, jossa Dean olisi ollut syväjäädytettynä kauan kauan kauan ja vielä kauemmin ja tullut (suoraan tai epäsuorasti) Tohtorin pelastamaksi, viehättää minua.
Varsinkin jos kapteeni Harkness heitetään hahmoketjuun.
Kaikki on parempaa kapteeni Jack Harknessin kanssa.
Itse kyllä repeilen ajatukselle kahdesta elämän murjomasta miehestä, joista molemmat ovat kuolleet liian monta kertaa eivätkä pysy kuolleena. Tervehdysten lausuminen on varmasti kaunis.
"Hei, olen kapteeni Jack Harkness."
"... aamm?"
"Jack, ei nyt."
"Mutta minä olen vain kohtelias!"
Ja keskustelu siirtyisi samaa vauhtia pullon tyhjentyessä perheeseen.
"Ai sullakin on pikkuveli."
"Joo, katosi kun olin lapsi ja palasi takaisin muutama vuosi sitten. Yritti tappaa minut. Hautasi maahan tuhanneksi vuodeksi."
"...auts."

Deadmau5 - Ghost n Stuff