Olen selvittänyt itselleni täydellisen fanfictionin salaisuuden. Siinä on viisi kohtaa.
1) siinä on hyvä paritus
2) yksi "meikäläisistä" hakataan
3) se joku hoidetaan kuntoon rakkaansa toimesta
4) siinä on muikea sivuhahmo
5) siinä on myös mukana menossa melkein ylisuojeleva isoveli/-sisko/isä/äiti/ystävä/sukulainen/lemmikki/jne.

Havaitsin tämän toimivaksi Holmes-fanficien kautta. Siinä listaus kuuluu: pari Holmes/Watson, muikea sivuhahmo Lestrade ja ylisuojeleva!Mycroft. Kaikki eivät välttämättä mene hahmon luonteiden mukaan, mutta minulla on hauskaa kuitenkin.
Hetaliasta puhuttaessa lisätään kuudes kohta "siinä on mukana historiallisia faktoja". Sitten minä tykkään vielä enemmän.

Olen ajanut autoa kahdesti. Ensimmäistä kertaa viime lauantaina, diselkäyttöisellä pakettiautolla (Gilbert) ja viimeksi eilen punaisella Audilla. Disel oli helppo, mutta Audista onnistuin irrottamaan bensaletkun auton alta ajettuani hieman liian kovaa töyssyyn pellolla. Nooo, minulla on vielä pari kuukautta aikaa opetella ajamaan hiukka paremmin ennen virallista autokoulua. Kyllä minä jotankin opin, varmasti. Kyllä muutkin ovat saaneet ajokortin, miksen minäkin siis? Kovalla työllä, ellei muuten.

Olisikohan kohta ruoka valmista?