Minua häiritsee suunnattomasti. Ihmiset ovat puhuneet rinnoistani. Se häiritsee, oikeasti! Kaverin pikkuveljen kaverit on valittaneet siitä kaverin pikkuveljelle joka taas on välittänyt eteenpäin. (Monimutkaista, eikö vain?) Tyyppi on seiskalla.
Sitten muutama muukin ihminen on tästä sanonut.
Entä sitten jos en käytä rintaliivejä? Ehkä on se on joistakin ällöttävää ja totta puhuen, pitäisi alkaa hankkia, mutta... ei ole koskaan ollut aikaa hankkia kyseinen vaatekappale kerrottuna kolmella.

Mutta tekisi mieli mennä lyömään kommentoijia päin kasvoja ja käskemään vaihtamaan katsottavaa kohtaa. Ne kuuluvat MINULLE, ei millekkään perkeleen pikkupennulle >8FF Ja on MINUN asiani mitä minä TEEN niille eikä minkään saatanan ... Hitto, en keksi haukkumanimeä. Alkaa mielikuvitus loppua kesken.

Pistää vihaiseksi. Kuitenkin. Saisivat painua helvettiin ja suolle suksimaan. Hukkuisivat Murhalampeen.

.
.
.
Olen kuulemma normaali rakkauden suhteen. Testit on mielenkiintoisia. Ulla olisi melko normaali.

... luulen olevani omituinen.