Nyt tulee pieni päivitys, koskien kirjoittajan ikää. Lainaus Mesengeristä. Lara olla tuo Lazie ja minä tuo MykkäRadio.

MykkäRadio // Marsumursupentukerubi sanoo (22:47):
Mie haluan laittaa tuon, että Sisusta ei ota selvää minkä ikäinen se on.
Lazie || Marsujengi || Elite sanoo (22:47):
Ei kyllä ota
Se on harvinaisen älykäs ollakseen niin pentu kuin on

Se on sitten eriasia, pitäisikö ottaa tuo loukkauksena vai kohteliaisuutena. Harvinaisen älykäs, tack tack.
Sitten mie oon kysynyt eräältä ihmiseltä, että kuinka vanha pitää minua. Vastaus oli "ehkä yläaste tai lukioo käyvä". Muutaman päivän aikana olin aikas leso, että hah haa, mie oonkin lukiossa.
Henkinen ikä nyt on se 17. Päätelkää siitä mitä päätelkää.

Seuraavalla kerralla vissiin tulee enemmän elämästä kertovaa. Kai.
(Olin muuten Andriaanan miitissä. Jänniä nuo ihmiset Andrissa. Etenkin Emu ja Maikki. Maikki oli varsin iloinen yllätys, että se on tuon näköinen.)